Sunday, January 23, 2011

:: sedikit marah ::

Panas hati je
bila terkenangkan statement sesorang tu!

"alah boifren/girlfren aku blaja sampai master,so nanti anak2 aku pon musti pandai macam boifren/girlfren aku! Buat apelah si senah tuh kapel dengan si sepul yang tak hensem tuh? padahal si senah tue lawa ape. Bukan tade rupa! Kalau aku dah lama aku tinggal si sepul tuh". Damn singkat benar otak kau pikir! Sah-sahla dia tue baru boifren/girlfren ko jerk! Belom jadi suami isteri kau pon!

Grrrrr. Jangan ingat kalau anda punya segala apa yang orang laen inginkan,anda sudah sempurna. Belum tentu ok. Harus ingat tiada seorang manusiapun yang sempurna. Pleasela. Tak salah kalau kita berkawan atau pun mencari pasangan yang kita rasakan terbaek dalam hidup kita tapi kita harus sentiasa sedar segalanya adalah milik DIA. Baek kita kaya mahu pun miskin,pandai, cantik itu semua adalah ujian dariNYA. Kita pon tidak tahu bagaimanakan keadaan kita pada esok hari. Daripada kita sebuk nak memuji-muji dan mengkritik kelebihan keburukan orang laen,why not kita perbaiki kelemahan diri kita sendrikan?

p/s : Allah knows the best! :)

No comments:

Post a Comment