Tuesday, January 25, 2011

:: Tawakal ::

Readers, post i kali nie is i nak share ngan uolls 2 berita! 1 berita baek and lg 1 berita tak baek tapi baek jugak la kot*for me la. Hurmphhh okess i nak bgtau berita yang tak baek dulu la. Bole? Hurmmph act 1 January 2011 i secara officially berhenti kerja at APSB. Sebab jangan di tanya mengapa. Yang i bole cakap i tak tahan! Grrrrrr~ Thats why i ckap berita tuh tak baek tapi baek la jugak pada i. Dari i kumpul dosa kering tiap hari lebey baek i angkat kaki. Riso mmg i riso. Yela keja sekarang susah nak dapat. Lebey-lebey lagi orang sekarang bertambah bijak cerdik. Habisla cemane i nak bagi nafkah pada 6 orang anak i kat umah tuh? hikhikhikhik.. Tapi dont worry yea anak-anakku.. Rezeki Allah ada di mana-mana.

Okeys lets talk about the good news pulak k! Jeng-jengggggggg. Oleh sebab i dah berenti keja, I decided dengan membe i tok buat business. Business nie mmg boleh dikatakan tengah hot la juga sekarang nie. Business yang i tengah buat sekarang nie, is Handmade Chocolate with modern concept. Our brand is  ChocoLurve and our chocolate tagline is Fulfill Your Gift Imagination For Any Occassions! :) Evendo i tahu ramai yang tengah buat business yang sama dengan i tapi ikhlas i cakap sejak dari mula i buat keputusan tok berhenti kerja until now i 100% tawakal dengan setiap ujian yang Allah beri. And honestly walaupon baru je i menceburkan diri dalam bidang nie, dah bermacam ragam manusia yang i jumpa yang beri i sokongan and tak kurang juga yang kondem. Lebih parah yang kondem i tuh keluarga i sendiri. So sad! :( I sedar bahawa bukan mudah untuk kita menjadi senang and puaskan hati semua orang. But i yakin, apa pon yang kita buat jika kita niat kerana Allah, InsyaAllah ianya pasti akan membuahkan hasil yang lumayan. Petua yang utama ialah Dont Give Up! teheeeeee

So uolls sume, jangan segan jangan malu tok visit belog i yang lagi 1ChocoLurve nie ok! i sangat hargainya tau! :) Tengsssss and lots of love ! :) Btw, ini ada contoh pitcha produk i yang sempat di snap! :) Enjoy!


Oreo Choc


35 pcs alphabet and numbers praline

35 pcs alphabet and numbers praline

24 pcs alphabet and numbers praline

9 pcs alphabet and numbers praline

8 pcs oreo choc and 14 pcs praline




p/s : dah blogwalking jangan segan order dengan i okey? hihihihihi

No comments:

Post a Comment