Monday, April 5, 2010

:: saya tahu dan dia pun tahu dan sudah tentu Allah pun tahu ::

memang sentap bila ada "kawan" mempersoalkan status saya pada ketika ini.
kamonlah bukan saya buat keputusan ini bersendirian. dia pun tahu. perlu kah saya info anda untuk setiap keadaan hubungan saya dengan dia.
ouh please. macam ini jenis orang pon ada ke?
susah amat ke anda mahu mendoakan kebahagian diri saya?
ouh muka anda pasti menguntum senyuman busuk ketika membaca status saya di muka buku. saya pasti~!! saya kenal anda. saya tahu. komen-komen anda di situ sudah membuktikannya.
tapi sumpah saya tak terkejut kerana saya dan sahabat-sahabat lain pun sudah arif dengan perihal perangai anda..
kasihan dengan orang sebegini.
sekian~!!
✖‿✖

2 comments:

  1. Cool je ok. Manusia mmg byk perangai skrg. just buat taktau :)

    ReplyDelete
  2. malu2..tapi mahu..hehe..patot la senyum je..dlm ati pon ade taman juge..
    tahniah!:)

    ReplyDelete