Monday, March 29, 2010

:: heyyy ::

hummmpphhhh aneh kenapa perangai yang satu nih ibarat kembar siam dengan orang melayu ~dah tak boleh dipisahkan lagi~!!! =.=" gerrrrrr..

((phd tanpa perlu sekolah tinggi~!! ))

saya benci okeh
memang pangkah habis~habisan
sila jauhkan diri anda
dari saya
orang sebegini tak kenal pun tak rugi

anda curi idea saya
anda khianati saya
anda tak boleh lihat saya lebih
mulalah anda menyusun idea busuk
mulalah anda menguntum senyuman kambing
ouhhhh saya hidu okeh
bukan mahu berprasangka buruk
tapi itulah pengalaman yang saya dapat selama bersama anda~..

*perlukah terus bersama dengan manusia sebegini -ya Allah jauhkanlah aku dengan segala sifat yang tercela~!! -Amin-

1 comment:

  1. sye pon pangkah org cm gini....
    hahahaa..ape lgi..bolayan la fatimah...
    wlapun kite bau!
    huhu~

    ReplyDelete