Tuesday, March 23, 2010

:: my powerpuff gurlz ::

saya nak gebang
bahawasanya saya ada
3 pahlawan kecil yang kiut miut
jangan cemburu ya ❤❤❤

yang akan membantu saya
yang akan menghiburkan saya
yang akan gelak bersama-sama saya
yang akan buli saya
yang akan menunggu kepulangan saya
dari mana-mana kerana mahukan jajan dari mak tehnya ni (✖╭╮✖)
yang akan ermmm ermmmm ermm apa lagi ya??
pendek kata hidup saya ceria dek kerana mereka bertiga
(◕‿◕✿)- love u sooo muchhh sayangs!!!!

- dari kiri Nurul aleeya umairah a.k.a si kepochi✹Nur kamelia athirah a.k.a si kurus✹Qausar nur qaseh a.k.a si ______ (belum jumpa yang sesuai) -



✹kepochi sudah berusia tiga tahun (3). anak kakak saya yang ke-2. kakak kepada Qausar, si ______. reporter/talipon karat terbaek nenek/mak saya. suka berangan pakai kasut tumit auntie2 dia. suka melaram make up auntie2 dia. tengok aja lah gambar yang saya tempekkan. bersungguh-sungguh dia mengayakan spek mata tok wan dia ketika itu dia berusia tujuh (7) bulan. tempekkan gambar di bawah adalah gambar latest beliau okeh. =.="

- =.=" no komen -


✹si kurus baru berusia sembilan bulan (9). anak kakak saya yang pertama. ((biasanya anak kedua akan kawin dulu)). badan memang kurus melidi. tapi makaihh ligat macam gasing. hobi dia tarik rambut orang masa orang tengah syok baring. sangat comell. belum nampak lagi gaya2 dia suka melaram macam kepochi. huhuuh


✹si ______ pula baru berusia satu bulan (1). adik kepada kepochi. walaupon masih baby tapi boleh tahan juga ragamnya. sudah pandai mengamuk bila ibunya lambat beri susu. sudah pandai memberi respon bila di agah. huhuu. maaf gambar sudah di edit tapi tidak dapat di muat naek kerana masalah teknikal.

-cepat besar yea sayangs. jadi anak saudara yang solehah. are-teh sayang kamu bertiga~!!-

No comments:

Post a Comment