Monday, March 22, 2010

..hot.hot.hot.air.balloons..

hummmmpphhh.. sangatlah excited
bila kekanda saya yang ketiga (alang)
"menginvite" diri ini untuk join beliau memeriahkan lagi
Putrajaya Hot Air Ballons Festival..


serius saya memang siap beria-ria tahu... hahhahahahah
kerana saya sudah pun memasang angan-angan untuk
mengambil sebanyak yang boleh pitcha semasa festival tersebut..
ouhh saya memamg gila kamera -.-'..


sesampai je di Persint 2 Putrajaya terus saya tersenyum bangga
kerana saya hasrat saya untuk menjadi sebahagian rakyat Malaysia
yang berpeluang melihat belon-belon yang berisi udara panas dan berkaler luna
hampir menjadi kenyataan... (bangga wok...)

.......mata serius sepet dek kerana menahan panahan asmara sang matahari.......

kami berenam terpaksa berlenggang mak limah selama 5 minit untuk ke tapak festival dek kerana parking-parking yang terhampir sudah padat dengan kereta-kereta nasional dan juga international.. =.=

serius memang meriah festival tersebut.. saya maseh sempat ya mencuci mata..

hahhahahah saat yang ditunggu hampir tiba.. tetapi cuaca tidak mengizinkan semasa belon-belon sedang berlumba-lumba mahu dikembangkan, titis-titis air berlumba-lumba dari langit turun ke bumi berlari-lari penguin lah kami semua menuju ke parkir kereta..serius agak kecewa kerana impian saya hanya sipi-sipi yang dapat direalisasikan..jeles okeh dengan rakan-rakan yang telah memuat naik gambar mereka di muka buku.. =.="



(hampa wok..)



~tapi tidak mengapa. jika ada reseki,tahun depan saya datang lagi okeh.. (subuh-subuh saya sudah menjengah)!!!..~

No comments:

Post a Comment